24 Aralık 2012 Pazartesi

Kıt mısın? Soruyorum.

Yazı yazmak konusunda değişik sorunlarım olduğunu düşünüyorum. Aslında yazı yazmayı çok seven bir insan olmama rağmen genel bir devamsızlık, istikrarsızlık hali söz konusu. Bunun sebebinin okunulmadığımı hissetmek olduğunu düşünüyorum içten içe.

Günlük yazamam ben mesela. Her seferinde özene bezene aldığım, kitapçıdaki en güzel defteri seçtiğim halde 1-2 gün sonra hep bir kenara atılır o günlükler. Üstelik o kadar büyük bir hevesle başlıyorum ki yazmaya. Ama olmuyor işte. Mutlaka bir yerde kopup gidiyor. Her dakika birşeyler yazan arkadaşlarım var. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum. Değişik bir yetenek gerçekten.

Bunu ben "hop" diye hayatımdaki disiplinsizliğe bağlarım şimdi. Evet evet, çok disiplinsiz bir insanım ben. Kendime programlar yaparım mesela. Sonra uymam onlara. Bu kadar basit bir hayatım var. Günlük yazamamakta ve blogumu kaybetmekte(!) bunun etkisi çok büyük bence. Eğere disiplinli bir insan olsaydım hergün 2-3 kelime de olsa yazardım ve blogumu kaybetmezdim. Evet bunu yaptım.

Yaklaşık 2 saattir blogumu arıyorum. Oraya girdim yok, buraya baktım yok. En sonunda Facebook a yazdığımı farkettim. Buldum yani. Ama bu sefer de ben bloga baktım blog bana. Giremedim resmen. Ne mail adresi ne şifre... Hiçbiri yoktu kafamda. Saatlerdir arıyorum :D İşin komik tarafı insanlara "şeyy ben blogumu kaybettim de,  bulamıyorum bana yardım eder misiniz?" diyemedim. Dediklerimin de benden önemli işleri vardı ama... Oraya sonra gelirim.

"Bir işin doğru yapılmasını istiyorsan, kendin yapacaksın." Neticede birşeyler yaptım (bir daha yap deseniz yapamam o ayrı) ve kurtardım blogumu. İyi mi oldu, kötü mü oldu, boşuna mı uğraştım bilemem. 2 gün sonra yazı yazar mıyım onu da bilemem. Ama kurtardım. Kontrol bende artık.

*cadı kahkahası atar*



2 yorum:

  1. "Bir işin doğru yapılmasını istiyorsan, kendin yapacaksın

    YanıtlaSil

  2. "Bir işin doğru yapılmasını istiyorsan, kendin yapacaksın çok dogru

    YanıtlaSil