27 Ekim 2011 Perşembe

Akbabalar

Sen giderken herkese haber mi verdin merak ediyorum. Daha ilk günden 4 yıldır aramayan insanlar aradı beni. Aramaya yüz bulamayan insanlar. Seninleyken ismini unuttuğum insanlar... Haber verdin sanırım. Üşüştüler başıma. Sensizlikten, sessizlikten faydalanıp başladılar dillenmeye; yokluğundan istifade hasret gidermeye. Ben hayatı "onlar ve ya sen" diye ayırmamıştım ki sen gidince neden onlar geldiler ki? Yani belki de öyle ayırdım hayatı... Ama bilemiyorum. İstemiyorum onları. Sen olsan keşke... Ama yok. Kararlıyım, dönüşü yok artık bu yolun. Hem onlar da gelsin. Daha kolaylaşır herşey...

Kendimi kandırıyorum. "Kolay" bana çok uzak artık... Ama onlar gelsin, gelmeleri lazım zaten, işlerini yapıyorlar onlar.

Onlar, ölünün etrafında uçan akbabalar...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder